Moduły Alice oprócz najważniejszych swoich funkcji - obsługi alarmów - wspierają także inne ważne procesy w firmie:

  • zarządzanie zadaniami serwisowymi,
  • automatyzacja rozliczeń z klientami końcowymi,
  • przygotowywanie własnych raportów,
  • archiwizacja umów,
  • prowadzenie rejestru urządzeń na obiektach,
  • przygotowanie grafików służby.

 

System Alice posiada moduł do analizy danych historycznych.

Pozwala to między innymi na:

  • określenie prawdopodobieństwa zasadności alarmu,
  • oszacowanie czasu dojazdu,
  • zasugerowanie osoby do kontaktu,
  • zebranie innych istotnych informacji.

 

System pozwala na komunikację przy użyciu SMS, e-mail, głośników na obiektach oraz telefonów - także w zakresie automatycznego prowadzenia rozmów bez udziału operatora.

Dodatkowo wyposażony jest w strony www dla klientów końcowych oraz szereg aplikacji na smartfony do komunikacji z klientami końcowymi, patrolami interwencyjnymi, wartownikami, serwisantami.