Moduły Alice oprócz najważniejszych swoich funkcji - obsługi alarmów - wspierają także inne ważne procesy w firmie:
- zarządzanie zadaniami serwisowymi,
- automatyzacja rozliczeń z klientami końcowymi,
- przygotowywanie własnych raportów,
- archiwizacja umów,
- prowadzenie rejestru urządzeń na obiektach,
- przygotowanie grafików służby.
System Alice posiada moduł do analizy danych historycznych.
Pozwala to między innymi na:
- określenie prawdopodobieństwa zasadności alarmu,
- oszacowanie czasu dojazdu,
- zasugerowanie osoby do kontaktu,
- zebranie innych istotnych informacji.
System pozwala na komunikację przy użyciu SMS, e-mail, głośników na obiektach oraz telefonów - także w zakresie automatycznego prowadzenia rozmów bez udziału operatora.
Dodatkowo wyposażony jest w strony www dla klientów końcowych oraz szereg aplikacji na smartfony do komunikacji z klientami końcowymi, patrolami interwencyjnymi, wartownikami, serwisantami.