Firma Electronics Box powstała w kwietniu 1991 roku jako spółka czteroosobowa. Nazwa firmy – elektroniczne pudełko – miała się kojarzyć ze sprzedawanymi w tamtym okresie centralami alarmowymi i czujkami, które nie są niczym innym jak pudełkami napakowanymi nowoczesną elektroniką.
Aktualnie w Electronics Box pracuje dla naszych klientów ponad 40 osób. Wiele z nich jest z nami ponad 10 lat, a kilka osób – już ponad 20 lat!
Dlatego możemy oferować najwyższą jakość, doświadczenie, wysokie umiejętności, kulturę obsługi, najwyższej klasy sprzęt i oprogramowanie do obsługi klienta. Od początku naszej działalności kładziemy szczególny nacisk na te aspekty.
Specjalizujemy się w szeroko rozumianej elektronicznej ochronie osób i mienia i usługach z nią związanych. Bezustannie inwestując w rozwój techniczny i osobowy osiągnęliśmy pozycję jednej z najlepszych w naszej branży firm w regionie łódzkim.
Właściciele firmy: Grzegorz Magierski, Jacek Magierski i Sławomir Majewski posiadają wyższe wykształcenie oraz praktykę w branży zabezpieczeń elektronicznych od 1987 roku.
Zasięgiem działania obejmujemy całe województwo łódzkie.
Kilka dat z historii firmy:
- 1991 – zaczęliśmy od sprzedaży urządzeń i wyposażenia do systemów alarmowych,
- 1992 – dodaliśmy wykonywanie instalacji systemów alarmowych,
- 1992/93 – w tym czasie mieliśmy znaczący udział we wprowadzaniu na rynek polski central mikroprocesorowych, a w szczególności DSC –trzeba było przekonać instalatorów do nowoczesnych technologii, które wypierały centrale analogowe,
- 1993 - rozpoczęliśmy prace nad monitoringiem systemów alarmowych, uruchamiając kompletny system monitorowania dla pewnej firmy,
- 1994 - uruchomiliśmy Stację Monitorowania Alarmów Electronics Box,
- 1997 - jako pierwsza firma w Łodzi uruchomiliśmy monitoring systemów sygnalizacji pożaru w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej (przeniesiony potem do Komendy Miejskiej w Łodzi),
- 2001 – rozpoczęliśmy sprzedaż komputerów i związane z tym usługi,
- 2004 – dołożyliśmy sprzedaż systemów okablowania strukturalnego i elementów sieci komputerowych,
- 2004 – uzyskaliśmy certyfikat jakości ISO 9001,
- 2006 – wprowadziliśmy do oferty monitoring pojazdów,
- 2009 - przenieśliśmy firmę do własnej siedziby (w osiemnastolecie powstania),
- 2010 - wspólnie z kilkoma firmami założyliśmy Monitoring Łódzki™,
- 2014 - uruchomiliśmy monitoring systemów sygnalizacji pożaru w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu.
Aktualnie mamy przyjemność oferować:
- Projektowanie, wykonywanie instalacji oraz konserwację, naprawy i serwis systemów sygnalizacji włamania i napadu (alarmowych), systemów sygnalizacji pożaru, kontroli dostępu i telewizji przemysłowej (CCTV),
- Sprzedaż hurtową i detaliczną urządzeń do w/w systemów,
- Monitorowanie systemów sygnalizacji włamania i napadu (alarmowych),
- Monitorowanie systemów sygnalizacji pożaru we współpracy z Państwową Strażą Pożarną,
- Monitorowanie flot pojazdów,
- Sprzedaż i serwis komputerów oraz urządzeń peryferyjnych, a także elementów sieci komputerowych i okablowania strukturalnego,
- Instalację i konfigurację sieci komputerowych.